Life in the Garden

fotoblog

Fusie

Posted by Wiepkjen op 07/04/2012

Toen ik destijds met dit blog begon leek het me een leuk idee een weblog te beginnen over alles wat leeft in mijn tuin. Inmiddels heb ik ervaren dat dat toch niet zo’n goed plan was. Het beperkt me teveel. Vooral tijdens de wintermaanden valt er daar maar bitter weinig levends te fotograferen. Dus heb ik besloten dit blog samen te voegen met een weblog dat ik vroeger onderhield en waar ik nu weer mee verder ga. Het heet Just Watching… en ik hoop uiteraard dat jullie met me mee verhuizen. Dat weblog is wel is waar in het engels, maar de teksten die ik gebruik zijn altijd zo sumier dat dat weinig uitmaakt. Tenslotte gaat het om de foto’s. En reageren kan zoals altijd gewoon in het nederlands.

Nog een laatste tuinplaatje:

Photobucket

Eén reactie to “Fusie”

  1. Een prachtige foto!

    Zelf gebruik ik alleen maar woorden;
    http://robalberts.wordpress.com/2014/07/15/enthousiasmerende-danspartijen-bij-de-voordeur-en-zoete-drinkgelagen-in-alle-straten/

    Bewonderende groet,

Geef een reactie

 
