Life in the Garden

fotoblog

Micro motje

Posted by Wiepkjen op 03/08/2011

Zo noem je ze geloof ik, die hele kleine motjes. Ik heb deze nergens terug kunnen vinden, maar hij ziet er vrolijk uit.

Photobucket

5 Reacties to “Micro motje”

  1. Er zijn zoveel micro’s … en bijna allemaal zijn ze mooi als het eenmaal gelukt is om ze op de foto te krijgen kun je eigenlijk pas zien hoe die eruit ziet. Een soortgroep waar ik niks vanaf weet.

  2. Mooi, het is wel een heel kleintje, nauwelijks grote als een bloemetje.

  3. draverblog said

    Moeilijk te determineren, ik probeer ze ook altijd op naam te brengen.

  4. rijsrt bij mij de vraag: Wat mot je, motje?

  5. Een leuk motje. Het is een Oranje dwergbladroller, Pammene aurana.
    Groeten, Thijs

Geef een reactie

 
