Life in the Garden

fotoblog

Dom of slim?

Posted by Wiepkjen op 19/07/2011

Dit blog wordt geacht te gaan over het leven in mijn achtertuin en daarmee heb ik mezelf wel een beperking opgelegd. Op vogelgebied b.v. valt er hier in de zomer bitter weinig te beleven: wat merels, mussen en mezen. Daarmee heb je het wel gehad. Deze jonge merel was nog wel grappig. Hij was in een mierenhoop gaan zitten. Dom of juist heel slim? Ik weet het niet. Maar hij was zich in allerlei rare bochten aan het wringen om de mieren van zijn rug te kunnen pikken.

Photobucket

Photobucket

3 Reacties to “Dom of slim?”

  1. het is wel echt nog een jonkie.

  2. Naar mijn mening een beetje dom …. Een overdosis mierenzuur lijkt me niet gezond. Grappig maar toch ook wel een beetje zielig hoor.
    Heb je ook water in de tuin trouwens? Dat helpt wel om vogels in de zomer ook in de tuin te krijgen.

  3. Dom en slim! Leuke en mooie foto’s.
    Hartelijke groeten, Marion

Geef een reactie

 
